News
تصميم گيري دسته جمعي    ۲۵ / ۱۰ / ۱۳۹۶
تصميم گيري دسته جمعي در روابط عمومي به طور مثال، به این معني است كه با يكديگر در فرآيند تصميم گيري گروهي كار مي كنند. بافت هاي مشترك براي تصميم گيري دسته جمعي در روابط عمومی شامل روابط كارمندان و ابزارهاي همكاري، از بررسي ها و نشست هاي عمومي گرفته تا مذاكرات، وساطت ها و كنفرانس هاي علمی، متفاوت هستند.
اطلاعات بیشتر...
فراخوان ارایه موضوعات و محورهای کنفرانس پانزدهم روابط عمومی در سال 1397    ۲۲ / ۱۰ / ۱۳۹۶
فراخوان ارایه موضوعات و محورهای کنفرانس پانزدهم روابط عمومی در سال 1397
اطلاعات بیشتر...
14th Int'l Conference on Public Relations (ICPR)    ۴ / ۱۰ / ۱۳۹۶
The Islamic Republic of Iran's 14th International Conference on Public Relations (ICPR) was mounted here in Tehran on December 10, 2017 with its theme "Creativity, Innovation and Distinction" at the IRIB International Center.

اطلاعات بیشتر...
کنفرانس در مانیتورینگ رسانه ای    ۲۴ / ۹ / ۱۳۹۶
گزارش توصیفی حجم اخبار منتشر شده با موضوع"چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران" در منابع گوناگون خبری
اطلاعات بیشتر...
برگزیدگان چهاردهمین دوره جوایز طلایی روابط عمومی    ۲۲ / ۹ / ۱۳۹۶
برگزیدگان چهاردهمین دوره جوایز طلایی روابط عمومی

اطلاعات بیشتر...
کتاب روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا رونمایی شد    ۲۲ / ۹ / ۱۳۹۶
در آیین افتتاحیه چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، کتاب روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا کار مشترک حسن بشیر و مهدی باقریان رونمایی شد.
اطلاعات بیشتر...
جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی رونمایی شد    ۲۲ / ۹ / ۱۳۹۶
همزمان با آیین افتتاحیه چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، جلد سوم کتاب "استانداردهای روابط عمومی" رونمایی شد.

اطلاعات بیشتر...
انتشار ویژه نامه چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران    ۲۲ / ۹ / ۱۳۹۶
انتشار ویژه نامه چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
اطلاعات بیشتر...
گزارش تصویری چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران (1)    ۲۱ / ۹ / ۱۳۹۶
گزارش تصویری چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران (1)
اطلاعات بیشتر...
 گزارش برگزاری چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران    ۲۱ / ۹ / ۱۳۹۶
 گزارش برگزاری چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران
اطلاعات بیشتر...
رییس دانشگاه صدا و سیما: مدیریت تصویر یک ملت دیگر منحصر در رسانه‌های ملی نیست    ۲۱ / ۹ / ۱۳۹۶
رییس دانشگاه صدا و سیما: مدیریت تصویر یک ملت دیگر منحصر در رسانه‌های ملی نیست

اطلاعات بیشتر...
تفکر طراحی در روابط عمومی یک رویکرد خلاقانه راه حل محور و عملگراست    ۲۰ / ۹ / ۱۳۹۶
بنیانگذار آکادمی طراحی ایران: تفکر طراحی در روابط عمومی یک رویکرد خلاقانه راه حل محور و عملگراست

اطلاعات بیشتر...
کارشناسی ارتباطات در قلب سياست هاي روابط عمومي سازي شده قرار دارد    ۲۰ / ۹ / ۱۳۹۶
استاد ارتباطات دانشگاه ناتینگهام ترنت انگلستان: کارشناسی ارتباطات در قلب سياست هاي روابط عمومي سازي شده قرار دارد

اطلاعات بیشتر...
فعالان روابط عمومی برای اثرگذاری بیشتر بر مخاطبان از ارتباطات تصویری بهره بگیرند    ۲۰ / ۹ / ۱۳۹۶
ارتباطات تصویری به فعالان عرصه روابط عمومی کمک می کند که مانند یک نقاش برجسته، مفاهیم مورد نظر را به تصویر بکشند و با بهره مندی از قدرت تصویر و نماد، به اثرگذاریهای بهتری بر ذهن مخاطبان دست یابند.
اطلاعات بیشتر...
روابط عمومی جمهوری اسلامی ایران بازیگر صحنه بیرحمانه شطرنج جهانی می باشد    ۲۰ / ۹ / ۱۳۹۶
روابط عمومی جمهوری اسلامی ایران بازیگر صحنه بیرحمانه شطرنج جهانی می باشد

اطلاعات بیشتر...
معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما: روابط عمومی هوشمند نیازمند مدیر خلاق است    ۲۰ / ۹ / ۱۳۹۶
ظهور و قدرت نمایی شبکه‌های مجازی و رسانه‌های نوین به عنوان اَبر رسانه‌های قرن و تاثیرگذاری آنها بر افکار عمومی، مهم‌ترین دلیل این مساله است.
اطلاعات بیشتر...
تجلیل از 10 روابط عمومی فعال با اعطاء کاپ خلاقیت    ۲۰ / ۹ / ۱۳۹۶
تجلیل از 10 روابط عمومی فعال با اعطاء کاپ خلاقیت
اطلاعات بیشتر...
پیام چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی حل خلاقانه مسائل و لزوم تمایز روابط عمومی‌ها از دیگران است    ۲۰ / ۹ / ۱۳۹۶
دبیر کمیته علمی کنفرانس: پیام چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی حل خلاقانه مسائل و لزوم تمایز روابط عمومی‌ها از دیگران است

اطلاعات بیشتر...
دبیرکل کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران: روابط عمومی ها باید وجه تمایز کارشان را پیدا کنند    ۲۰ / ۹ / ۱۳۹۶
دبیرکل کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران: روابط عمومی ها باید وجه تمایز کارشان را پیدا کنند
اطلاعات بیشتر...
خلاقیت و نوآوری باید در همه فعالیت‌های روابط عمومی‌ها به کار گرفته شود.    ۲۰ / ۹ / ۱۳۹۶
رای برون‌رفت از چالش‌های پیش رو روابط عمومی‌های حرفه‌ای چاره‌ای جز همراه شدن با ویژگی‌های خلاقانه ندارند.

اطلاعات بیشتر...
12345678910...