News
هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
۹ / ۹ / ۱۳۹۹

شبكه اطلاع رساني روابط‌عمومي ايران (شارا)-|| هفدهمين كنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومي ايران با محوريت «آينده‌ روابط‌عمومي: رهبري و كوويد-19»، پنجم اسفندماه سال جاري در دو قالب آفلاین و آنلاین برگزار مي‌شود.

به‌گزارش شارا، اين كنفرانس كه توسط موسسه كارگزار روابط‌عمومي(KPRI) و با حمايت انجمن بين‌اللملي روابط‌عمومي (IPRA)، انجمن متخصصان روابط‌عمومي ‌ايران (IAPRS)، انجمن ‌جهاني كارگزاران مسلمان روابط‌عمومي (IMPRPA) و برخي دانشگاه‌هاي داخلي و خارجي و با مشاركت استادان، مديران و كارشناسان خلاق و صاحب ايده در حوزه روابط‌عمومي برگزار خواهد شد، با سخنراني استادان برجسته و جوان حوزه ارتباطات و روابط‌عمومي همراه خواهد بود.


بر اساس این گزارش، تأثیرهای کووید-19 بر صنعت روابط‌عمومی، نقش مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و سازمان‌ها (CSR) طی بحران کووید-19، کووید-19 و تاثیرهای آن بر استراتژی‌های هوش مصنوعی در روابط‌عمومی، کووید -19، کار هوشمند و فضای تعاملی: یک دیدگاه مبتنی بر فرصت در بحران، اطلاعات نادرست کووید-19 و تقویت مخاطرات اجتماعی، مبارزه با خبرهای جعلی در بیماری همه‌گیر کووید-19: اهمیت سواد سلامت، روابط‌عمومی در بهداشت و ارتباطات ریسک، تأثیر رسانه‌های اجتماعی در کنترل یا شیوع بیماری همه‌گیر کووید-19، کووید-19: کسب‌وکارها چگونه بحران را کنترل می‌کنند و بحران ویروس کرونا - ارتباطات بحرانی، معنی‌سازی و مدیریت شهرت از جمله موضوعات مهم و اصلی کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران می باشد.


برنامه‌ سخنرانی‌های تخصصی بزرگترین رویداد روابط‌عمومی ایران با حضور سخنرانان ایرانی و خارجی به‌ صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بخش ویژه کنفرانس تحت عنوان "نشست تخصصی رویازی روابط‌عمومی" همچون سال گذشته به ارائه تجربیات مدیریت نوآوری در شرایط بحران همه‌‌گیر کووید-19 توسط مدیران خلاق روابط‌عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی اختصاص دارد.

همزمان با هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران (ICPR1399)، "نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا" در چهار بخش رسانه‌های دیداری و شنیداری، هنرهای تجسمی/ بصری، مستندسازی و تبلیغات نیز برگزار خواهد شد.

مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی و سایر متقاضیان تا پانزدهم دی‌ماه 1399 فرصت دارند مقالات، ایده‌ها و تجربه‌های خود پیرامون مسئولیت اجتماعی بویژه کووید-19 را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

علاقمندان برای ثبت‌نام در کنفرانس و جشنواره می‌توانند به پایگاه اینترنتی کنفرانس به نشانی www.irancpr.ir مراجعه کنند.
 

ماموریت موسسه کارگزار روابط‌عمومی این است که نگاهی تازه به موضوعات و روندهای شکل دهنده آینده صنعت روابط‌عمومی داشته باشد. شناخت و معرفی جدیدترین مفاهیم و ابزارها که بخش مهمی از آینده صنعت روابط‌عمومی است از دیگر ماموریت‌های موسسه کارگزار روابط‌عمومی است. استانداردسازی برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی با همکاری سازمان‌های پیشرو روابط‌عمومی از جمله این ماموریت‌هاست که بزودی جزییات آن اعلام می‌شود.

ثبت نام کنید: به بزرگترین رویداد روابط‌عمومی ایران بپیوندید


تلفن‌های دبیرخانه کنفرانس و جشنواره: 66943670 - 66567010
وبسایت: www.irancpr.ir---------------www.shara.ir