آژانس روابط عمومی ایران
 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


آژانس روابط عمومی ایران (PRAI)، یک چهره برتر در زمینه معرفی روابط عمومی و ارتباطات بین المللی است که با بیش از 15 سال تجربه، در زمینه ارایه خدمات مشاوره به موسسات دولتی و خصوصی فعالیت می‌نماید.

 برای تجارت‌های کوچک، روابط عمومی چه کاری می‌تواند انجام دهد؟
 چه زمان و کجا روابط عمومی می‌تواند از بالاترین میزان تاثیر برخوردار باشد؟
 کدام یک از فعالیت‌های روابط عمومی باید در نظر گرفته شوند؟
 آیا من می‌توانم روابط عمومی خود را انجام دهم یا به موسسه روابط عمومی نیاز دارم؟
 صرف چه میزان زمان و سرمایه برای روابط عمومی موردنیاز است؟
 در اخبار منطقه‌ای و تجاری چگونه فعالیت‌های من، مطرح شده و پوشش می‌یابند؟
 هر چند وقت یکبار باید مطالبی را در سطح رسانه منتشر نمایم؟
 فعالیت روابط عمومی من باید کدام مخاطبین را هدف قرار دهد؟

خدمات روابط عمومی
ارتباطات شفاف و نتیجه‌گرا هسته فعالیت‌های ما را می‌سازد. چه در حال تهیه مطالب رسانه‌ای باشیم یا این که با برنامه‌ریزی برای مدیریت رخدادها و نظرسنجی ها آغاز خواهد شد، و یا فعالیت‌های مدیریت اندیشه و تولید محتوا، به همراهی ارایه توصیه‌های منطقی و معقول در این خصوص ارایه می‌دهیم که چگونه برنامه ها اجرا شده و به پیش می‌روند.

 تحقیقات
 مشاوره
 مدیریت مراسم
 تبلیغات
 ارتباطات خارجی
 ارتباطات داخلی
 روابط رسانه‌ای
 برنامه‌ریزی
 آموزش رسانه ای
 روابط عمومی دیجیتال

تحقیقات در زمینه روابط عمومی

اصطلاح تحقیقات در زمینه روابط عمومی صرفا به توصیف نوعی خاص از روش تحقیق مثل تحلیل محتوا، نظرسنجی عمومی یا نظرسنجی از شخصیت‌های برتر نمی‌پردازد. بلکه این اصطلاح به هر نوع از تحقیق اشاره دارد که برای کاربرد در زمینه برنامه‌ریزی و ارزیابی اقدامات روابط عمومی، به ارایه داده می‌پردازد.

مشاوره
ارایه مشاوره، مدل سازی و اداره‌ چندین کلینیک با موضوع مدیریت، نمونه‌هایی از اقدامات این آژانس می‌باشد.

مدیریت مراسم
به طور کلی مشارکت روابط عمومی برای تحقق اهداف کلی سازمانی و شرکتی را شامل می‌گردد. مراسم های خاص اغلب برای جذب مخاطب یا سایر نمایش ها طراحی می‌شوند.

توسعه
اقداماتی در جهت جمع‌آوری بودجه و تلاش برای جذب اعضای بیشتر به منظور تاثیرگذاری بر روابط سازمان با مخاطبین خاص طراحی شده است.

تبلیغات
استفاده از تکنیک‌هایی نظیر مراسم، تبلیغات و اقداماتی جذاب جهت ایجاد و افزایش علاقه به یک شخص، شرکت یا هدف خیرخواهانه.

ارتباطات خارجی
پیام‌های تحت کنترل و خارج از کنترل که در رسانه گروهی و همچنین سایر رسانه‌های ارتباطی منتشر می‌شود، مواردی نظیر جزوه، برشور و ویدیوهای منتشر نشده، سخنرانی و ...

ارتباطات داخلی
پیام‌های طراحی شده ارسالی به پرسنل از طریق چندین کانال ارتباطی

روابط عمومی دیجیتال
ادغام بلادرنگ فعالیت‌های روابط عمومی، جستجو و رسانه اجتماعی سبب افزایش تاثیر برنامه ها و فعالیت های شما خواهد شد. آژانس روابط عمومی، خدماتی دیجیتال را ارایه می‌نماید، در این خدمات اقدامات سنتی و تکنولوژیکی با هم ترکیب شده تا بدین واسطه قابلیت‌ها و تاثیرات عمقی‌تری بر جای بماند.
ما همچنین به ارایه دامنه‌ای از بهینه‌‌سازی موتورهای جستجو و خدمات رسانه اجتماعی می‌پردازیم که می‌توانند به عنوان آیتم‌های مورد نیاز ادغام شده و در کنار خدمات روابط عمومی سنتی، سبب بهبود عملکرد کلی تاثیر برنامه ها و فعالیت شده و بازگشت سرمایه‌ بیشتری را به ارمغان بیاورند.