كتاب برنامه ريزي و مديريت كمپين هاي روابط عمومي تالیف "آن گرگوری"را انتشارات كارگزار روابط عمومی به بازار كتاب عرضه كرد. به گزارش شارا، كتاب ياد شده در نه فصل تدوين شده و خطوط كلي برنامه ريزي و مديريت كمپين هاي روابط عمومي را بررسي كرده است. كتاب برنامه ريزي و مديريت كمپين هاي روابط عمومي بر اساس نياز به يك منبع جامع در حوزه صنعت روابط عمومي ترجمه شده و اين كتاب عاملي خواهد بود تا روابط عمومي به عنوان يك موضوع مهم و اصلي در برنامهريزيها و مديريت راهبردي مورد توجه قرار گيرد. كتاب ياد شده در قطع وزيري و در 210 صفحه با قيمت نه هزار و 500 تومان به بازار كتاب عرضه شده است. عنوان کتاب: برنامه ريزي و مديريت كمپين هاي روابط عمومي نويسنده: آن گرگوري مترجم: مريم صالحي ويرايش: زهرا بابازادگان انتشارات: کارگزار روابط عمومی حروفچين و صفحه آرا: فرانك ايل شاهي لیتوگرافی، چاپ و صحافی: مركز چاپ و انتشارات نوبت چاپ: اول/ 1391 شمارگان: 3000 جلد شابك: 8-27-5374-600-978 تلفن پخش: 09121938419-88617576 تعداد صفحه: 210 صفحه قيمت: 9500 تومان نشاني پستي: تهران 133-13465 – انتشارات كارگزار روابط عمومي شماره پیامک: 30007153 وب سایت: www.iranpr.org – www.irancpr.ir – www.shara.ir پست الکترونیک: info@iranpr.org - kargozar80@yahoo.com فهرست مطالب فصل اول: برنامهريزي و مديريت: بافت فايده برنامهريزي چيست؟ نقش روابطعمومي در سازمانها
نقش متخصصان روابطعمومي در سازمانها جايگاه روابطعمومي در سازمان سازماندهي براي اقدام در روابطعمومي چه كسي چه كاري انجام ميدهد؟ فصل دوم: روابطعمومي در بافت بافت از اهميت بالايي برخوردار است گروههاي ذينفع و مخاطبان ملاحظات بخشي توسعه سازماني – مرحله كسبوكار ويژگيهاي سازماني مسائل افكار عمومي فصل سوم: آغاز فرآيند برنامهريزي مسئوليتهاي كارگزاران خطمشي روابطعمومي چرا برنامهريزي حائز اهميت است پرسشهاي پايه در برنامهريزي دوازده مرحله برنامهريزي پيوند دادن برنامهريزي به تصويري بزرگتر فصل چهارم: تحقيق و تحليل گنجاندن تحقيق در فرايند برنامهريزي اولين مرحله برنامهريزي تحليل محيط تحليل سازمان تحليل گروههاي ذينفع چه كسي بايد مسئول انجام تحقيقات باشد؟ روشهاي تحقيق سرمايهگذاري در تحقيقات داراي ارزش است – دو نمونه فصل پنجم: نظريه ارتباطات و تعيين اهداف بدانيد به كجا ميرويد نگرش بسيار حائز اهميت است زنجيره ارتباطات گيرندهها چگونه از اطلاعات استفاده ميكنند تعيين اهداف واقعبينانه قوانین طلایی هدف گذاری محدوديتهاي اهداف كلي و جزئي سطوح مختلف اهداف كلي و جزئي فصل ششم: شناخت مخاطبان و پیامها با چه کسی صحبت کنیم و چه بگوییم؟ افکار عمومی چیست؟ انواع مخاطبان استفاده از ديگر روشهاي تقسيمبندي رسانه چطور؟ معناي مخاطبان هدف چگونه مخاطبان را اولويتبندي كنيم چه بايد بگوييم؟ تولید محتوا تولید پیام یک پیام چگونه باید ارائه شود فصل هفتم: استراتژي و تاكتيك اتخاذ استراتژي مناسب استراتژي چيست؟ از استراتژي تا تاكتيك از چه تاکتیکهایی باید استفاده شود؟ كارزارهاي متفاوت به تاكتيكهاي متفاوت نياز دارند حفظ برنامههاي بلندمدت برنامهريزي با در نظر گرفتن پيشامدها فصل هشتم: زمان و منابع زمـان روشهاي برنامهريزي تكاليف تحليل مسير بحراني برنامههاي بلندمدتتر منـابع فصل نهم: آگاهي از آنچه به دست آمده است: ارزيابي و بازبيني اندازهگيري موفقيت مزاياي ارزيابي چرا كارگزاران ارزيابي نميكنند اصول ارزيابي اصطلاحات ارزيابي سطوح ارزيابي يك مدل ارزيابي برنامه و سنجشهاي ديگر تحليل رسانهاي بررسي موقعيت و در آخر