شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| کتاب روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی به زودی منتشر میشود.
به گزارش روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، این کتاب که مجموعه هفت مقاله علمی می باشد بکوشش مهدي و حنانه باقریان راهی بازار نشر میشود
دانلود بروشور انتشارات کارگزار روابط عمومی (PDF)
عنوان كتاب: روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی بکوشش: مهدي باقريان – حنانه باقریان ويرايش: زهرا بابازاده گان حروفچين و صفحه آرا: غلامحسن بابازاده گان انتشارات: كارگزار روابط عمومي فهرست مطالب پیش گفتار هوش مصنوعی؛ تاریخچه، کاربردها/ نویسنده. استفن هرگت/ ترجمه:ه محسن چینهکش
چگونه هوش مصنوعی، روابط عمومی را تغییر خواهد داد؟/ مدینه پورمحمد پورناکی و محمدعلی ترابی گودرزی
روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست/ نویسندگان: کریس گالووی و لوکاس سویاتک/ ترجمه: علی قنبرزاده و الهام گودرزی
کارکردهای هوش مصنوعی در روابط عمومی نوین/ بهمن علی بخشی
تفکر مبتنی بر سناریو و کاربرد هوش مصنوعی در صنعت روابط عمومی/ نویسندگان: سارا علیاری و صادق سکری سناریو نگاری جایگاه روابط عمومی در سازمان های فرهنگی با توجه به کارکردهای واقعیت مجازی و هوش مصنوعی در انقلاب اطلاعات/ حسن عزیزیان
هوش مصنوعی و ارتباطات تصویری/ مریم سلیمی
مشخصات تماس
تهران- بزرگراه همت -نبش همت غرب به شرق – تقاطع شیراز جنوبی و همت (پایین همت جنب موسسه اعتباری ملل)- بن بست یاس شرقی - پلاک 4 - طبقه سوم– واحد 5- انتشارات کارگزار روابط عمومی تلفن: 88617576-88617577-88216277- 88068148 نمابر: 88602308 وب سایت: www.shara.ir- www.irancpr.ir- www.iranpr.org پست الکترونیک: info@iranpr.org – kargozar80@yahoo.com -info@irancpr.ir