سرفصل های کارگاه روابط عمومی خلاق و انتقال از روابط عمومی قدیم به جدید: ضرورت اصلاحات بنیادین دکتر سعید رضا عاملی – استاد گروه ارتباطات و مطالعات آمریکای دانشگاه تهران هدف این کارگاه با هدف تبیین گام های اساسی در آشنایی با روابط عمومی خلاق، کارآمد و موثر و ورود عملی به عرصه بازسازی روابط عمومی و انتقال از روابط عمومی قدیم به روابط عمومی جدید طراحی شده است.
######### بیوگرافی دکتر عاملی سرفصل های اصلی کارگاه تعریف و مفاهیم کلید روابط عمومی قدیم و جدید تغییرات نگرشی نسبت به روابط عمومی و خلاقیت و نوآوری بعنوان عامل مهم برای انتقال به روابط عمومی کارآمدتر سازمان روابط عمومی و باز سازی ساختاری روابط عمومی روابط عمومی و رسانه های جدید روابط عمومی و ارتباط با رسانه ها باز اندیشی نام نمای (برندینگ) سازمان ها از طریق روابط عمومی تولیدات پژوهشی روابط عمومی ها – روش های تحقیق و تولید سند سیاستی اصلاح ارتباطات درون گروهی و برون گروهی سازمان ها از طریق روابط عمومی خروجی های دانشی و مهارتی کارگاه آشنایی به مفاهیم و نظریه های کلیدی روابط عمومی شناخت عناصر اصلی روابط عمومی جدید روش های اصلاح ارتباطات درون گروهی و برون گروهی سازمان توسط روابط عمومی ها روش تحقیق و تولید سند پژوهشی ارتباط با رسانه ها و روش های اصلاح نام نمای سازمان سطح دانشی شرکت کنندگان در کارگاه داشتن حداقل مدرک کارشناسی یکی از رشته های علوم انسانی، علوم اجتماعی و فنآوری اطلاعات تجربه حداقل 3 سال کار عملی در روابط عمومی آشنایی با مفاهیم اولیه و مهارتهای اولیه روابط عمومی روش تدریس طرح مسئله و مشارکت و تعامل با شرکت کنندگان در کارگاه استفاده از امکانات چند رسانه ای