News
سرفصل های کارگاه روابط عمومی خلاق و انتقال از روابط عمومی قدیم به جدید: ضرورت اصلاحات بنیادین
۲۹ / ۷ / ۱۳۹۶

سرفصل های کارگاه روابط عمومی خلاق و انتقال از روابط عمومی قدیم به جدید: ضرورت اصلاحات بنیادین
دکتر سعید رضا عاملی – استاد گروه ارتباطات و مطالعات آمریکای دانشگاه تهران

هدف
این کارگاه با هدف تبیین گام های اساسی در آشنایی با روابط عمومی خلاق، کارآمد و موثر و ورود عملی به عرصه بازسازی روابط عمومی و انتقال از روابط عمومی قدیم به روابط عمومی جدید طراحی شده است.

 

#########  بیوگرافی دکتر عاملی

سرفصل های اصلی کارگاه
 تعریف و مفاهیم کلید روابط عمومی قدیم و جدید
 تغییرات نگرشی نسبت به روابط عمومی و خلاقیت و نوآوری بعنوان عامل مهم برای انتقال به روابط عمومی کارآمدتر
 سازمان روابط عمومی و باز سازی ساختاری روابط عمومی
 روابط عمومی و رسانه های جدید
 روابط عمومی و ارتباط با رسانه ها
 باز اندیشی نام نمای (برندینگ) سازمان ها از طریق روابط عمومی
 تولیدات پژوهشی روابط عمومی ها – روش های تحقیق و تولید سند سیاستی
 اصلاح ارتباطات درون گروهی و برون گروهی سازمان ها از طریق روابط عمومی

خروجی های دانشی و مهارتی کارگاه
آشنایی به مفاهیم و نظریه های کلیدی روابط عمومی
شناخت عناصر اصلی روابط عمومی جدید
روش های اصلاح ارتباطات درون گروهی و برون گروهی سازمان توسط روابط عمومی ها
روش تحقیق و تولید سند پژوهشی
ارتباط با رسانه ها و روش های اصلاح نام نمای سازمان

سطح دانشی شرکت کنندگان در کارگاه
داشتن حداقل مدرک کارشناسی یکی از رشته های علوم انسانی، علوم اجتماعی و فنآوری اطلاعات
تجربه حداقل 3 سال کار عملی در روابط عمومی
آشنایی با مفاهیم اولیه و مهارتهای اولیه روابط عمومی

روش تدریس
طرح مسئله و مشارکت و تعامل با شرکت کنندگان در کارگاه
استفاده از امکانات چند رسانه ای