News
شماره 39 فصلنامه کارگزار روابط عمومی ویژه یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی منتشر شد
۱۰ / ۱۱ / ۱۳۹۵

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شماره 39 فصلنامه کارگزار روابط عمومی با موضوع ویژه نامه یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.

 

سرمقاله با موضوع «توسعه تاثیرات جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، نوآوری و برنامه ریزی» به قلم سردبیر نشریه، مهدی باقریان می باشد.

 

این ویژه نامه در ابتدا به بخش آرا و نظرات هیئت داوران در بخش های مختلف همچون برنامه انتشاراتی، گزارش، مصاحبه، خبر،  صفحه آرایی، عکس، کتاب، بروشور و کاتالوگ، پوستر، تیزر و فیلم، پژوهش، تبلیغ  مکتوب، کارشناس برتر انتشارات،ویژه نامه، ارتباطات الکترونیک می پردازد.

 

جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی از گام اول تا گام یازدهم، شاخص های سنجش و ارزیابی آثار انتشاراتی، گزارش کامل دهمین و یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به همراه آرا و نظرات هیات داوران، گفت و گو با اساتید و متخصصان روابط عمومی، مقالات و نکات کاربردی درباره کتاب و گزارش کامل دومین همایش و جشن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی از بخش های این فصلنامه می باشد.

 

در بخش پایانی فصلنامه به معرفی تازه های نشر که توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی به زیور چاپ آراسته شده است، می پردازد.