🔘 نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ ایران

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ‌ایران توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌ و با مشارکت و همکاری دانشگاه‌ها و انجمن‌ها از جمله انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران و انجمن ‌جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی سوم اسفند 1401 برگزار خواهد شد.

 

اهداف کنفرانس
• ارایه تغییرهای تحول‌آفرین در صنعت روابط‌عمومی و اجرای راه‌حل‌های نوآورانه جدید در زمان انتخاب یک آینده کامل دیجیتالی؛
• بررسی حوزه‌هایی از صنعت روابط‌عمومی که تحول دیجیتال می‌تواند آن‌ها را ارتقا دهد و تخصیص نوآوری دیجیتال در جایی که بیشترین تأثیر را دارد.
• ارزیابی موانع دیجیتالی‌کردن کامل روابط‌عمومی و تعیین اینکه چگونه می‌توان بر آنها غلبه کرد.

 

خدمات، برنامه‌ها و ویژگی‌های کنفرانس
- بهره‌مندی از مباحث و سخنرانی‌های ارایه شده در کنفرانس
- ارسال مقاله به کنفرانس و درج آن در کتاب مجموعه مقالات کنفرانس (برای دریافت محورها به وبسایت کنفرانس رجوع شود). صاحبان مقاله‌های پذیرفته شده به صورت رایگان در کنفرانس حضور می‌یابند.
- عضویت رایگان در انجمن متخصصان روابط‌عمومی
- اعطای گواهینامه نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی ایران با تایید انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران، انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی، انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی‌، موسسه کارگزار روابط‌عمومی و دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
- اهدای یک بسته علمی شامل کتاب "مجموعه مقالات کنفرانس: تحول دیجیتال در روابط‌عمومی‌" با مشارکت و تایید علمی انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران و "ویژه‌نامه رنگی کنفرانس" با همین موضوع
- پذیرایی میان وعده

 

مختصر و مفید
از ساعت 9 صبح لغایت ۱3
با ارایه شش سخنرانی علمی داخلی و خارجی در خصوص "تحول دیجیتال در روابط‌عمومی‌" (در دو قالب و شکل حضوری و ویدیویی)

 

نحوه شرکت در کنفرانس
- شرکت در کنفرانس به عنوان سخنران
- ارسال مقاله به کنفرانس با هدف ارایه سخنرانی
- ارسال مقاله به کنفرانس با هدف پذیرش و چاپ در ژورنال
- ارسال مقاله به کنفرانس با هدف پذیرش و چاپ در کتاب مجموعه مقالات کنفرانس
- شرکت در کنفرانس به عنوان شرکت کننده
- شرکت در کنفرانس به عنوان اسپانسر
- آشنایی و دیدار با متخصصان حاضر در کنفرانس و شبکه‌سازی

 فراخوان مقاله
نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ‌ایران با محورهای زیر برگزار می‌شود:
- افق‌های جدید ارتباطات؛ ادغام قابلیت‌های انقلاب صنعتی چهارم و فناوری‌های نوآورانه
- روابط‌عمومی و تحول دیجیتال؛ فراتر از فناوری
- رویکردها، روندها و الگو‌های تحول دیجیتال در روابط‌عمومی
- استراتژی تحول دیجیتال؛ نقشه‌راهی برای پایداری حرفه روابط‌عمومی
- روابط‌عمومی و تحول دیجیتال؛ آموزش مهارت‌‌‌های دیجیتالی
- تحول دیجیتال: چالش‌های جدید برای متخصصان روابط‌عمومی
- شیوه‌ها و راه‌های عملی دیجیتالی‌شدن صنعت روابط‌عمومی
نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ‌ایران از مقاله‌های تخصصی مرتبط با موضوع کنفرانس استقبال می‌کند.
مقاله‌های پذیرفته شده علاوه بر ارایه در کنفرانس، در کتاب "مجموعه مقاله‌های کنفرانس" منتشر می‌شود.
 

تقویم کنفرانس
ثبت‌نام در کنفرانس: 20 بهمن 1401
وبسایت: https://kpri.ir/?p=9583

 

🔘 دومین جشنواره مردم‌داری ایران
(تقدیر از برگزیدگان ۲۴ بخش مدال و جایزه ویژه روابط‌عمومی)

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
وبسایت: https://kpri.ir/?p=7413


🔘 میز معرفی خدمات و محصولات شرکت‌ها و سازمان‌ها
سازمان‌ها و شرکت‌های علاقمند به استفاده از این خدمات با دبیرخانه کنفرانس تماس حاصل نمایند.

🔘 راه‌های ارتباطی
تلفن‌: ۶۶۵۷۰۱۹۴(۰۲۱)- ۶۶۹۴۳۶۷۰ (۰۲۱)
پایگاه اطلاع‌رسانی: https://kpri.ir
شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران: www.shara.ir
رایانامه: info@kpri.ir – info@shara.ir

 


دانلود بروشور کامل: بروشور دومین جشنواره مردمداری ایران


دانلود بروشور کامل: نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


دانلود: کاربرگ شرکت در جشنواره مردم‌داری ایران


دانلود: کاربرگ ثبت‌نام کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


 

 

درباره موسسه کارگزار روابط‌عمومی
روابط ‌عمومی شامل همه راه‌‎های برقراری ارتباط با مخاطبان و مشتریان است. روابط‌عمومی‌فرصت‌های زیادی برای سازمان‌‎ها و شرکت‌ها فراهم می‌کند. متخصصان روابط‌عمومي‌ با استفاده از فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی‌ می‌توانند یک تصویر عمومی ‌مثبت را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود مدیریت کنند، خواه یک سیاستمدار، یک شرکت بزرگ، یک سازمان غیرانتفاعی یا یک کسب‌وکار کوچک باشد.
موسسه کارگزار روابط‌عمومی، شاغلان این حوزه را برای ورود شایسته به دنیای حرفه‌ای روابط‌عمومی ‌آماده می‌کند همراه با دانش و مهارت‌هایی که موردنیاز است.

 

درباره کنفرانس روابط‌عمومی ایران
کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران از سال 1383 توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی برگزار می‌شود. در حال حاضر کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی سرآغاز خیزش، رنسانس و شکوفایی بسیاری از جریان‌های فکری روابط‌عمومی و مبتکر و پیشگام ارتباطات بین‌المللی در ایران است که پس از 19 سال تلاش بی‌وفقه، بسترهای مهمی برای اعتلای روابط‌عمومی ایران فراهم نموده و به شاغلان این حوزه کمک کرده است که درک عمیق‌تری از وضع و وزن امرور صنعت روابط‌عمومی در جهان داشته باشند و برای آنها پلی ساخته که فرصت‌های جدیدی به‌دست آورند.
جامعه روابط‌عمومي کشور پس از 80 سال با برگزاری اين کنفرانس، گام‌های مهم و مملوسي در راستای آگاهي کارشناسان و دانشجويان از روند جهاني شدن روابط‌عمومي و موقعيت فعلي آن در کشورهاي پيشرفته، تحقيقات و آخرين تحولات در اين زمينه، ايجاد بستری مناسب براي ارايه توانمندی‌های روابط‌عمومي کشور و تجلي استعدادها و ايجاد تعامل و برقراري ارتباطي دو سويه و پويا ميان متخصصان داخلي و متخصصان تراز اول روابط‌عمومي در جهان برداشته است.
موسسه کارگزار روابط‌عمومي بسيار خرسند است که ميزباني اين رويداد تاريخي را به عهده دارد و در ارتقا و اعتلای حرفه روابط‌عمومي سهيم است.
 

 درباره جشنواره مردم‌داری ایران
جشنواره مردم‌داری ایران به عنوان برترین مراسم اعطای جوایز در صنعت روابط‌عمومی‌ ایران به‌شمار می‌‌رود و در سال 1400 توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌ بنیادگذاری شده است. هرساله، افراد حقیقی و حقوقی برای برتری و کسب جایزه در ایت حوزه رقابت کرده و تشویق می‌شوند.

 

در باره دیجیتالی‌سازی صنعت روابط‌عمومی
تحول دیجیتال همه چیز در مورد تبدیل شدن به یک سازمان دیجیتال است. تحول دیجیتال مستلزم دور شدن از تفکر سنتی و اتخاذ رویکردی مشارکتی و آموزش‌ مهارت‌های جدید و تحولات ساختاری و فناوری است. این روش‌ جدید رویکرد به روابط‌عمومی، راه‌حل‌های جدیدی را نشان می‌دهد که به نوبه خود می‌تواند تجربه مخاطب را بهبود بخشد، نوآوری را هدایت کند و در نهایت، کل سازمان را تحت تأثیر قرار دهد.
این کنفرانس، متخصصان روابط‌عمومی را گرد هم می‌آورد تا پیرامون آخرین پیشرفت‌ها و بهترین شیوه‌ها برای تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی بحث کنند.